Ida skriver: you can make them feel that you care.

Hej!

OM PRICK 1 VECKA ÄRE SKOLAVSLUTNING!
Förlåt om jag tjatar mycket om det, men GHAAA! Jag längtar så sjukt mkt, den här sommaren kommer bli bäst!
Jag försov mej nästan idag - igen. Tova ringde mej typ 5ggr i morse men jag orkade inte svara, haha sov asdjupt. Jag hann iaf i tid. Vi såg klart på Forest Gump på engelskan, började nääästan att gråta, haha. Men den var sorglig.. Efter skolan cyklade jag hem till Sandra i spöregn, eftersom att hon slutade tidigare än mej så hade hon redan gått hem. Vi satt typ & prata hela tiden, fan vad mycket jag har pratat i veckan. Men det behövs ibland det med.
Nu ska jag kolla om nån e social på msn & sätta på dunka dunka-hög musik, e ensam hemma, mohaha!
Vi höres!

p&k
/idaa'

Mina eifeltornsörhängen som jag har fått av Tova. ♥

Foto: jag (ida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback