Ida skriver TH i OKEJ

Heej alla glada (o sura om nån e det xD)


Idag var det först skola.. (SEGT! -.-)
Sen åkte jag in till stan, skulle möta mamma. Kolla lite i affärer, sen gick vi o fika ;P
Sen åkte vi till doktorn o kolla foten, vi skulle juh egentligen dit förra veckan, men eftersom mamma tog fel på dagen så fick vi en ny tid som blev idag :)
Det gick iaf bra hos doktorn. Sen åkte vi hem, när vi tog posten hade OKEJ kommit, o då handlade det lite om Tokio Hotel :D
Så när jag kom in läste jag om det, det var "Tokio Hotel år för år" det följde med en poster oxå, så nu e jag lycklig! :'D

Tokio Hotel 2009 :D <3  Den här postersen (stavning?) fick man :D





Haha, nu kom min lillasyster upp med en tia som låg i min gamla jackficka så nu e jag ännu mer lycklig! :'DD xD

Nä, nu måste jag göra lite läxor.. (Blääh!)
Hare braaa :D
Kramkramkram från Ida :)


Kommentarer
Postat av: emma * this is me

tack så mycket ! :D

DÅ SKA JAG KÖPA OKEJ :D

2009-09-29 @ 18:03:52
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback