Sandra skriver: Nu jäklar!!

Läste nyss i aftonbladet från i Lördags där det stod MYCKET taskiga saker om TH (Ida skrev ju om det för er som vill läsa..)!

Snälla, vi kan bara inte stå och titta på när dom säger en massa taskiga saker om TH. Vi är deras fans, det är våran plikt att "skydda" TH.

För ca ett år sedan då många i min och Idas klass tyckte om TH, fick vi JÄTTE mycket skit för det..
Det var jobbig, men vi var många så vi stöttade varandra.
Nu kanske du tycker att det är bara att strunta i dom som säger taskiga saker, men det är inte så lätt.
Men nu förstår jag att alla som säger taskiga saker om dom bara är avensjuka.
Dom borde koma på bättre saker att snacka skit om en världens bästa band (engligt mig).
Självklart ska alla få tycka vad dom vill, men måste nästan alla Icke TH fans snacka så himmla mycket skit om dom?
Okej, vi TH fans kanske snackar mkt om dom, men det är för att vi tycker att dom är helt fanstastiska.
Dom betyder så himla mycket för oss!

Så snälla icke TH fans
, snacka inte skit om dom då vi hör! Varför kan ni inte bara säga "jag tycker inte om dom.." och sedan behöver ni inte säga någåt mer. Vissa blir faktiskt JÄTTE ledsna! Vi går ju inte och säger, Men gud Ola Salo är så himmla GAY! Hans ser ju ut som en tjej.. Okej, vissa kanske gör det, men dom flästa gör inte det. Dom vet att vissa blir ledsna om vi säger det..

Nu kanske ni tycker att jag låter som en fröken eller ngt.. Men jag blir så himmla arg då folk tala illa om någån/någåt dom inte vet ett skit om!!


Kramar Sandra


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godnatt, hoppas du sover riktigt gott :) ♥

2009-10-06 @ 01:05:39
URL: http://haidis.se/
Postat av: Hanniz

Gruppen White lion e bättre=) iaf lite bättre

2009-10-06 @ 04:48:28
URL: http://hanniz.blogg.se/
Postat av: my

Hej vad fin blogg du har =)

Vad ska du göra idag då ?=)

2009-10-06 @ 06:40:34
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback