Sandra skriver: Blev jätte rädd..!

Hejsan alla läsare =)
Först av allt vill jag säga att jag och Ida är jätte glad att vi har så många besökare!

Idag på skolan skulle vi redovisa engelska som vi hade i "läxa". Jag var jätte nervös x)
Efter skolan skulle jag, Ida och en kompis till dela ut lappar om att vi säljer Aftonbladet i bervlådor. Vi fick bara 30 lappar, så dom tog slut ganska snabbt (vi delade ut i två gårdar innan dom tog slut..)
Sedan skulle Ida cyckla hem för hon skulle äta innan hon åkte på gymnastik.

Då jag och min kompis satt och gungade ute så såg vi att det var en tjej som stirrade på oss i fönstret.
Vi tittade på hon för att vi skulle se vilken det var.
Vi trodde att vi kände hon eftersom hon tittade på oss.
Det var lik en i våran klass så vi tittade på hon.
Ibland tittade hon bort, så det var då vi tittade på hon.
Då hon tittade på oss tittade vi bort. Vi var så nyfiken på vilken det var.
Plötslig kom hon ut och började att skälla ut oss!! Hon sa -Varför står ni och stirrar på mig, och sedan vänderni blort blicken och skrattar! Jag såg också att du (sa hon och pekade på mig) skrattade och sa någåt till din kompis som sitter på gungan.
Jag blev så jäkla chokad att jag inte visste vad jag skulle säga.. Men jag sa att vi inte skrattade åt hon, och att det jag sa till min kompis var att jag undrade vilken det var. Och eftersom du tittade på oss så trodde vi att vi kände dig.
Plötslig blev hon snäll och sa: Ojdå.. Förlåt. Jag har lätt att "misstolka" saker. Jag ber så hääämskt mycket om uursäääääkt, så hon sakta.


Jag blev hur rädd som hälst då hon kom.. Det enda jag sa till min kompis var "undra vilken det är..". Vi kände inte ens den dära tjejen som kom och skälde ut oss!!

Kramar Sandra!




Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*sv:* hihi jaa :D

2009-10-01 @ 18:06:27
URL: http://haidis.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* ja visst är de fint :D

2009-10-01 @ 18:17:45
URL: http://haidis.se/
Postat av: FRIDA

haha men va? mums-mums är ju det godaste som finns xD

2009-10-04 @ 17:33:18
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback