Ida skriver: Onsdag :)

HejjHopp :)

Haha jag måste börja med att berätta en grej xD

Igår kväll när pappa skulle gå in o pussa mej godnatt så låg jag i nån dvala elr nåt. Jag hörde inte när han kom in i mitt rum, men när han hade pussat mej så typ vaknade jag till o blev skiträdd så jag skrek till xD pappa sa typ: Ida, det e jag! Det är ingen fara!
Jag kände nog igen han ganska snabbt så jag blev aslugn sen xD
Haha e jag sämst elr vad?! XD

Aja.. xD
Idag var det först skola. Vi har kärleksvecka så vi hade tjej o kill-frågor på svenskan :P
Det var väl ganska kul, fast vi fick en hel del oseriösa korkade frågor av killarna ;S men en del frågor var seriösa :)
Egentligen skulle vi ha elevnes val idag oxå, men läraren som vi har var på begravning så vi fick sluta tidigare! :D

Jag är irreterad o har ont i mitt öga.. :(
Pappa sa att det kan va en vagel som e på gång. :( Åh! jag vill inte ha en vagel för då kommer ögat att bli svullet o se skitfult ut, o jag ska på pyamasparty i helgen så jag vill verkligen INTE få en vagel nu!

Jag ÄLSKAR låten "Humanoid" med Tokio Hotel, så jag tänkte att ni skulle få höra lite på den oxå ;)


Tyvärr är det inte hela låten, hittade inte hela.. men Aja xD

Hare Bäst! :D
Kramar från Ida <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman,jag är inte arg så sluta be om ursäkt:P Det är lugnt jag förstod precis och jag är rätt dålig på att säga vad jag menar, så det är lugna puckar;) allt bra med dig?

2009-10-14 @ 20:13:17
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Okej :D

Jag svarar också på kommentarer :)

2009-10-14 @ 20:38:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej :)

jag ska kolla på fotbollen ikväll jag

ska inte du det?



love

2009-10-14 @ 20:38:50
Postat av: Niccole

sv: okej :)

jag ska kolla på fotbollen ikväll jag

ska inte du det?



love

2009-10-14 @ 20:38:58
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback