Sandra skriver: Svenska lektionen som blev ett skrattanfall x´D

Idag på våran tredje lektion (som då var svenska) stod det läsning på chemat. Jag läser en bok som heter Persiko sommar. Jag har inte hunnit läsa så långt en :P
Iallafall så finns det en kille i våran klass som heter Alvin och Eric. Alvin är i det "coola" gänget och Eric är mer i det "nördiga" gänget.. Själv tkr jag att det är tråkigt att det ska vara coola och nördiga gäng..
Helt plötsligt sa Alvin "Sluta att stirra på mig som en jävla bög!" (han sa det irreterat)
Alla i klassrummet brast i gapskratt. Våran lärare var inte i klassrummet..
Efter ca 5 min sa Alvin: "Men kolla in någon annan en mig hela tiden!" (han sa det irreterat)
Sen sa en tjej i klassen som heter Mira "men det är juh hos dig han får besvarad kärlek" och HELA klassen brast ut i skratt xD

Japp, så ser en vanlig lektion ut i min klass xD

PS. Mira, Alvin och Eric heter ngt annat..


Kramar Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback