Sandra skriver: Ny kamera! ^^

Hejsan alla =)
Idag då jag kom hem efterskolan berättade pappa att han hade köpt en ny kamera! Hehe, så det första jag gjorde då jag kom hem var att ta en massa kort.
Vi har inte ätit middag en (!) fast klockan är just nu: 19.31. Men vi ska snart äta =)
Dagens mat blir Hamburgare!



viindruuvoor

vindruvor ^^
-det här var en bland dom 100 bilderna som jag tog. Kul bild vaa (NOT) !

Om ni hör något som brummar så är det min mage ^^


Ha det super :)
Kramar Sandra


Kommentarer
Postat av: Celina

sv: jag har varit på praktiken, råkat åka fel buss i tron om att det var en annan, kommit hem, gått ut och tränat direkt, duschat och precis ätit middag ;) dd? :)

2009-11-09 @ 20:27:36
URL: http://egoisterna.blogg.se/
Postat av: my

SV; okej vad kulit :D

njaa tråkat ^^

2009-11-09 @ 21:29:25
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: ellen

svar: tacktack så snällt! jag läser en bok, elsas mode :) och tittar runt lite. du då?

2009-11-09 @ 21:32:29
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: julia :D

wohow! ja har sittplatser men dom e ändå ganska bra, ville ta stå men isåfall måste man typ tälta en vecka innan, det hade ju inte varit ett problem för mig eftersom jag bor så nära, men det e ju skola, o det e risk att man får dålig plats även om man står :D guuuud jag e så lycklig!! :D

2009-11-09 @ 22:27:09
Postat av: Toviih

Har också köpt en ny kamera , jag tog ungeför 2000 bilder i Cypern :D :P



Älskar att fotografera precis som du?

PUSS <3

2009-11-10 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback