Sandra skriver: ModeModeModeMode

Är det någon mer en jag som älskar mode?
Hur som hällst så kan man skicka in bidrag till Your Moda. Där desainar man sina egna klänningar/ tunikor som folk kan rösta på. den som har flest röster vinner. Priset är att Vero moda gör den klänningen/tunikan och man blir fotad med sin klänning/tunika.



By Me:



..60´s is back

nGodis blomm

-Famous brown

-Summer day


Om du vill rösta på någon av mina desainer, klicka på länken (det som är blått och understrycket) och välj hur många stjärnor du tycker att min desain är värd. Klicka bara på den stjärnan, så har du röstat :)



TACK till alla som har röstat :) Om jag vinner så LOVAR jag att jag ska lägga upp bilden som dom tar :-D


Många kramar Sandra

Kommentarer
Postat av: EMELIE

hmm.. inget speciellt vara med kompisar, plugga o sånnt. & hämta kattunge! :D

dusj? :)

2009-11-23 @ 19:34:52
URL: http://nossrepemeile.blogg.se/
Postat av: Toviih

Så fiina :D <3

Älskardig.

2009-11-24 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback