Ida skriver: New Moon ..

Den andra filmen i serien "Twilight" - New Moon, har ju biopremiär nu på fredag :)
Som alla säkert redan vet så är den ju från 15 år, vilket jag tycker är dåligt!
Jag som är 13 kan inte se på den på bio.. :/
Jag kan knappast låtsas att jag är 15 eftersom att jag inte är så värst lång elr har det utseéndet..
Men jag har ju läst böckerna o enligt mej så tycker jag att 11årsgräns räcker!
Menmen nu blev det ju 15årsgräns istället :(

DET SUGER!!

Jag o sandra skulle ju bjuda tess på "New Moon" (hon fick det av oss när hon fyllde år)
Men nu rök våra planer för nån jävla 15årsgräns!! :@

Vi får väl hyra den när den har kommit ut på DVD..

Så vi som är yngre än 15 får väl nöja oss med att höra av alla andra hur bra den är..
FUCK!!

- Hejj jag heter Ida och är sur -.-


new moon
Åh! V I L L  S E ! !

Kram idaa <3

Kommentarer
Postat av: my

Sv; ska snart se på film sj ? :D

2009-11-17 @ 21:28:38
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback