Ida skriver: JAG HATAR DEN HÄR DAGEN! FYFAAN'

Som rubriken säger:
JAG HATAR DEN HÄR DAGEN!

Till och börja med, så gick jag upp i bra tid på morgonen, men jag blev ändå stressad.
På skolan så hade vi SO, NO, svenska (som var helt okey) sen äckellunch o sist av allt: BAD.

Jag hatar bad! Iaf det badet som vi åker till på skolan, (om man nu kan kalla det bad ?)
Iaf, duscharna (stavning ?) stinker! Och dom räcker inte till alla tjejer i klassen heller.
Så vi får stå två och två, eller tre och tre, o trängas i en dusch.

Vi fick typ 5 minuter att göra oss i ordning på för bussen skulle gå 14:15, när vi egentlingen slutar 13:25.
Så vi fick skynda oss jättemycket, och jag var nästan sist för jag är så seg -.-
När vi kom ut iaf, så trodde vi att vi hade missat bussen, vi blev skitförbannade och stod där och svor.
Vi tänkte kolla om det gick en annan buss hem, men nästan ingen hade penhgar med sig.
Tillslut kom bussen! Den skulle typ komma 14:35 istället, så vi stressade oss i onödan :@

När vi kom tillbaks blev jag tvungen att gå hem pch göra läxor som ska lämnas in i morgon, och jag har inte tränat någonting!
(smart som jag är..)

Telefonen ringde, det var pappa.
Han pratde med mamma en stund, mamma kom ner sen efter ett tag och berättade DÅLIGA nyheter som jag inte orkar med att skriva just nu..

Jag har inte gjort klart läxorna än och jag måste gör klart dom innan jag ska på dansen..
vet inte om jag kommer hinna..

Jag hoppas att ni andra har haft en bättre dag än vad jag har haft!

Kraam Ida <3



Kommentarer
Postat av: Celina

sv: ja xD åh, läxor suger ;) har läxor till nästa vecka och man måste låna minst en bok från biblioteket men jag pallar inte, så ska fuska lite xD med internet ;)

2009-11-16 @ 17:27:11
URL: http://egoisterna.blogg.se/
Postat av: my

Sv; de gör jag med ;o och de är inte smart xD

2009-11-16 @ 17:42:04
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Matilda♥

ja jag älskar twilight :D fast harry potter är ännu bättre :'D

2009-11-16 @ 20:59:30
URL: http://tildabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback