Sandra skriver: Daag

Hej :)

Idag på SO (medans mer en halva klassen var och tog svininfluensa vaccinet) satt jag och Ida och sjung på Tokio Hotels "nya" låtar.  Jag är VÄRLIGEN helt besatt av dom nu ;)

Jag får värkligen be om ursäkt för våran fula julkalender som jag har gjort här på bloggen.. Jag har börjat att få slut på ideer som jag kan rita i julkalendern.. Har ni något tips? Isånnafall får ni gärna skriva det i kommentaren :)

Ikväll ska jag och Tovhii åka och se på en "konsert". Det är elever från kulturskola som ska uppträda. Hennes syrra som sjunger JÄTTE bra ska uppträda och Ericerii från våran klass ska spela keybord. Lägger in bilder sedan på det :)

PS.
Nu ska jag berätta varför jag skriver Ericii, Tovhii och Tess. Det är för att dom inte vill att vi ska skriva deras namn :) Så nu behöver ni inte grubbla på det länge xD

PS 2.
Jag och pappa har nyss storstädat huset :) Det blev jätte fint (NOT) x))

Många kramar Sandra :)

Kommentarer
Postat av: stella

haha, jag ska spela på en konsert ikväll :)

2009-12-07 @ 17:03:39
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback