Ida skriver: Vergessene kinder ♥

Har precis pluggat klart engelskan, elr typ. Har lite kvar men gör det sen, kom på nu att vi har matteläxå oxå.. Tills imorn tror jag ? Fan.
aja, shit the same!

Snackar med Sandra om konserten, haha vi kan fortfarande inte fatta att vi var där, att vi har sett dom live!
NÖRDAR även ett youtube-klipp med Tokio Hotel när dom spelar Vergessene kinder live. Åh, jag ÄLSKAR den låten! Så jävla fin! Texten med, när jag lyssnar på den så känns det som om jag vill sprängas i typ 1000 bitar. Sitter med gåshud & rysningar.. Dessutom älskar jag det här klippet! Har sett om det typ 1293782456ggr, nejdå men många ggr iaf, så jävla mäktigt. U N D E R B A R T !


Einsam und verloren
Unschichtbar geboren
Beim ersten schrei erforen
Vergessene kinder

Name unbekant
Endlos weggerant
Aus der welt verbannt
Vergessene kinder ♥

/idaa'


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

inte för alla :( + att de var ett väldigt absurt slut, slutade plötsligt och oväntat ;s <3 vad tycker du själv?

2010-05-10 @ 20:45:34
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

SV; tackar :)

joodå, de va en ganska bra födelsedag :D

hur är de me dig idag då?

2010-05-10 @ 20:50:19
URL: http://hjoalvan.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: haha för mig äre fortfarande svårt x)

hihi swt, den låten spelas i mina hörlurar just nu =D så vacker ! <3

2010-05-11 @ 22:54:59
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback