Ida skriver: pics from valborg.

Tjohejj!

Hade ni en bra valborg? Det hade jag!

Jag, Sandra, Tess & Erica va hos Erica på dagen & hade skojj, egentligen skulle Tova oxå va där, men hon  var typ sjuk så hon kom lite senare. Vi gjorde tacos & sen for vi till en majbrasa. Det sög! Det spöregnade & det var typ lamt där, det hände ingenting. Så vi får hem till Erica & åt kladdkaka & kollade på film istället. Träffade Helena där iaf, roligtroligt. :)
Såg ut som en nerpissad katt när vi kom till Erica, haha. Tess satt på nån javla hårdrockslåt när vi kom tbx, så jag, Tova & tess började att köra värsta hårdrocks-konserten med en massa headbangs & gitarrsolon.

Hos Erica hade vi det supermysigt. Men Tova fick typ nåt fel på mej, Sandra & Tess för att vi inte va tyst. Vi kunde inte sova så vi låg & pratade fast Tova & Erica vile typ sova. x)
Tillslut gick vi ut till köket & spelade kort kl 04:00 på natten, hehe.

Vaknade kl 10 med världens nackspärr typ. Det är nog sen alla headbangsen (stavning?) haha!
Har fortfarande ont! ;o

Här kommer lite bilder från igår. :)











pusss
/ida'

Kommentarer
Postat av: aww

va med bästis ! sj ? :)

2010-05-01 @ 20:20:40
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

SV; Jag satt hemma och gjorde mest ingenting :P du då? :)

2010-05-01 @ 21:08:25
URL: http://hjoalvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback