Ida skriver: I'm not want me to be, sorry.

Tjao!

Ganska soft dag idag, började med matte som var helt okej. Sen hade vi engelska-prov som jag pluggade halva dan igår till, gick sådär.. hörövningen gick bajs, men annars kändes det ganska bra. Svenska sen, vi kollade på film, "En natt på museét" haha, askul! Sen lunch, SO & spanska, fick även sluta lite tidigare (y)
Sen gick jag & Tess hem till henne, roligtroligt :)

Nu ska jag ut & springa, men bloggar kanske senare ikväll om jag hinner.. måste plugga spanskaglosor som vi har tills imorn, har inte tränat ett skit på dom, hehe. Duktigt Ida, bravo! *ironisk* men det fattade ni nog ? haha, nu ska jag sluta dryga mej, vi hörs!

puss&kram.
/idaa'


Foto: jag (ida)

Kommentarer
Postat av: S O F I E ♥

Sv; Tack så mycket! ^^ Haha ja såklart! :) <3

2010-05-11 @ 20:13:47
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/
Postat av: UMA

sv_ Verkligen... RIP <3



tack så jättemycket!

2010-05-11 @ 20:26:22
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback