Ida skriver: Dagens låt

Hejjhopp!

Torsdag idag, vilket betyder att vi har sovmorgon, vilket betyder att jag försov mej. Igen.
Fan! Jag orkar inte kliva upp på morgonen så jag råkar stänga av alarmet ist för att trycka på "snooze" (stavning va?)vaknade 9:20 av att toviih ringde & undra vart jag var, fick liiiite panik eftersom att vi börjar 9:40. När jag tillslut kom till skolan rusade jag till klassrummet där vi brukar ha engelsa, stormade in i klassrummet & ropade "förlåt att jag kom försent!!!" men jag visste inte om att vi skulle ha engelska i ett annat klassrum så ist för att min klass satt där så var det rektorn & en masa andra lärare som hade nåt möte & där hade jag visst stormat in. Sprang ut igen & gick till rätt klassrum. Pinsamt ? Eh, JA!

haha, annars har min dag vart rätt så bra.
Hade skojj med Erica efter skolan & har vart ute med Tess en stund ikväll. :)

Dagens låt idag blir:
Hilf mir fliegen.

så jävla fin låt!


Puss&Godnatt!
/idaa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback