Ida skriver: dagens låt 7/5-2010

Heey!

Kom hem för en stund sen, har vart hos Erica. Vi har nördat oss, haha x) & kollat på Mordern family, haha det var kul ju!

Vi hade sovmorgon idag & jag försov mej inte! Känner mej stolt, närå. Trodde att jag kanske skulle göra det, men nej, jag gick upp när alarmet ringde.
På idrotten idag hade vi volleyboll, fattade nada av det, & dessutom så var inte våran idrottslärare till någon stor hjälp. Han bara stod där & kollade på, haha jag & en i klassen brukar kalla han för "Skalman".
Efter idrotten (som är våran sista lektion) gick jag & Sandra hem till henne & kollade på roliga videos med Jonas Bane & Filip Benko. :D Dom är sjuuukt snygg! hehe.

Imorn måste jag upp tidigt för jag ska på dop, min lillkusin ska döpas. Vi måste åka 10 typ, så måste upp 8:30, 9:00 nångång. Jag kommer va död.

Dagens låt idag blir:
Zoom

U N D E R B A R


kram&godnatt
/idaa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback