Sandra skriver:

Hej :)

Jag vill värkligen säga förlåt att jag/vi inte har varit så aktiv på länge, men nu jävlar ska vi blogga igen *eller hur ida xD * 
Idag kom en kompis till mamma och vi fikade.. sen har jag bakat, och nu sitter jag här framför datan :)
Sitter också och lyssnar på Tokio Hotel, och får flashbacks *stavning*. Gud jag vill bara tillbaka tills konserten. Justdet,
På konserten träffade jag och Ida 5 (eller 6) tjejer (en tjej i kön och dom andra i globen) som kom ifrån Piteå. Pratade du med två tjejer som hade en röd och en svart dun jacka eller som det stod "Tokio Hotel" och deras logga i ansiktet på? Snälla kommentera, för jag/ vi vill jätte gärna lära känna er :)


Kramar Sandra! :)

Kommentarer
Postat av: Monkey

har hållt på och stressat ihjäl mig med min tenta haha men den är inlämnad som tur är =)



vad hittar du på för ngt nu?

2010-03-22 @ 19:20:31
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: L I N N E A

SV; skolan och några headers till kompisar ;P

2010-03-22 @ 19:21:44
URL: http://hjoalvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback