Ida skriver: Dagens låt.

Hejhej!

Idag har jag vart på skolan!! Wohoo! (haha inte själva skolan, men att få träffa alla kompisar igen) är fortfarande lite småförskyld men har ingen feber.
Har bara sovit typ 3 1/2 timme inatt elr nåt, men jag är pigg ändå! ;)

Efter skolan var jag med Tess. Sen åkte vi på dansen. :)
Kändes väldigt bra idag faktiskt, börja längta till uppvisningarna.. hehe :)

Nu måste jag hoppa i duschen, men innan det så kommer Dagens låt.
Dagens låt blir:
Forgotten children

Lyssna & njut !


puss&kram ♥
/ida'


P.S imorn ska vi ha "Crazy days" på skolan. Alla på högstadiet ska komma på skolan med "Bad hairday". haha.

Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

ja jag har träffat och fått två nya vänner :D

2010-03-30 @ 23:02:27
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: huja, ja hemskt :/

Nice me att du typ är frisk =d sj var man tvungen å va hemma en dag till -.-

2010-03-30 @ 23:17:18
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback