Sandra skriver: Spännande dag..?

Okej.. Vart ska jag börja?

Dagen började som alla andra dagar. Jag satt på en av mina Tokio Hotel dvder och blev förälskad.
På skolan då vi hade NO började det att lukta konstigt.. Alla trodde att det var utifrån det luktade och vi fortsatte lektionen. Det började att lukta med och mer.. Våran NO lärare gick in till ett rum där vi har labb, och sedan skrek han på våran klassföreståndare.
Jag tittade bak då han skrek och då våran klassföreståndare öppnade "labb dörren" välde det ut rök! Efter ca 5 sek kom våran labb lärare ut och skrek: UT0! UT! Alla sprang ut med väskor (jag släpade med mig min gittar efter som jag skulle på spelingen exakt då) och vi samlades på skolgården..
Sedan var jag tvungen att gå på spelningen...


Efter spelningen skulle jag leta reda på min klass.. Men jag kunde inte hitta dom! Jag visste inte om man fick gå till NO rummet (efter som det STANK där) Men efter ca 10 min hittade jag min klass =P

I Nästa nummer av OKEJ (som kommer ut den 1 Oktober) handlar det om Tokio Hotel!


Kram Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback