Sandra skriver: Snart kommer Tokio Hotel´s singel!! 17/9 - 09

Imorgon är det dagen med stora D!
Imorgon kommer Tokio Hotel´s nya singel ut!

Åhh, vad jag längtar. Dagarna ha gått så sakta dom senaste veckorna. Alldrig har jag längtat så mycket som till den dagen imorgon!! Men det jag ändån längtar mest till är vell ändå till den 2 Oktober, då Tokio Hotel´s album kommer ut!! Då kan man snacka om dagar som går sakta!

Jag tycker att Tokio Hotel´s "nya" stil är värkligen jätte snygg!! Men en sak som jag udrar är om Bill´s hår.. Visst det är en "blandning" av både "vanligt" hår och dreads..? Eller ser jag helt i syne då..?

PS
Ni har vell inte glömmt att kolla in Tom´s blogg? Länken finns i "Länkar" 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback