Sandra skriver: En händelse full dag..

..Okej.. SÅ mycket har det kanske inte hänt idag, men jag ska berätta vad jag har gjort xD

Dagen började att jag klev upp samma tid som vanligt, käkade frukost och kollade bloggen (vi har haft många besökare =D )

Sen gick jag till skolan.. Vi hade bild (våran bild lärare är DRYG tjej som är typ 60 år xD )

Dagen segade på som vanligt, och efter skolan åkte jag till stan med Ida och en kompis. Vi gick till Åhlens och Ida frågade om Tokio Hotels singel hade komit. Dom svarade att dom inte fick in några singlar..

Vi gick in på Gina tricot som öppnade idag. Det var ganska mkt folk, men jag trodde att det skule vara mycket mycket mera folk eftersom den öppnade idag...

Sedan åkte jag hem..

Det första jag gjorde var att kolla om Tokio Hotels singel som jag har bestält hade komit.. Men nej det hade den inte!! Bestälde den i Tisdags, så jag hoppades att den skulle komma idag. Jag har bestält den med Automatic och Humanoid (fast det tog mig två dagar att bestäma vilken verision jag ville ha xD ) Jag lääängtar värkligen tills jag får singeln. Längtar gör jag också tills Albumet komer ut. Jag ska beställa den med Flagga, DVD, och magnet (jag tror det följde med en magnet också..) från Ginza.

Hoppas att alla läsare har haft en jätte bra dag!

Kramar Sandra! =:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ball blogg

2009-09-25 @ 22:16:15
URL: http://allexandra.devote.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback