Ida skriver: Sandra är världens snällaste! :') <3

Hejhej :)

Som ni läste igår så fick ju Sandra singeln igår, o då hade hon "laddat över" låtarna till sin mobil, så idag på skolan så fick jag låtar av hon :') Kan man bli snällare? Svar: Nej! Jag har världens bästa bästis, bara så att ni vet! :'D
-Tack Sandra! <3

Så dagen kunde inte börja så mycket bättre ;)

Så just nu håller jag på att "nörda" Humaniod o röstar på dom till MTV "Best Gruop" elr nåt sånt, dom måste vinna! :D

Läste i OKEJ igår att albumet kommer att släppas den 7oktober (om 1 vecka) ÅH!! Jag orkar inte vänta längre!!

Tokio hotel <33333

Hehe.. jag har inte precis världens finaste handstil då, menmen (;

Kram på er! <3
Ida :)

Kommentarer
Postat av: Elin

tokio hotel är riktigt bra.

fin blogg du har!

2009-10-06 @ 12:15:18
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback