Sandra skriver: Gladdig bild!

Idag på morgonen hade vi bild. Eftersom vi hade kärleks vecka skulle vi måla "kärlek till någåt". Vi i min och Idas grupp (alla våra bästisar kom i samma grupp) ville kladda, så jag och ida hällde ut färg och började att kladda. Det blev en solnedgång :)


Lite bilder ifrån idag dåee :)





hearst

Ett hjärta "kärleken till kommpisarna"

:))

Kärlek till... Någåt xD

Min hand

Min "blåa" hand. Ibakrunden är solen :)


hand
Våra händer med färg :) Mina händer är dom som är gula, Idas är dom som är röda och Tess är dom som är gröna :)


handeri
Tess då hon tvättar sina händer :)




Kramar Sandra :)

Kommentarer
Postat av: Toviih (:

Haha, Läckra bilder (: * Stolt fotograf :P*

2009-10-16 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback