Ida skriver: Trött söndag..

hejsan svejsan :P

Idag har jag sålt aftonbladet med Tova :)
Eftersom Sandra sov hos en kompis, så sålde vi hennes tidningar (;

Vi gick till lägenheterna där den läskiga gubben bodde (han som jag skrev om igår) men vi tänkte aldrig gå o sälja till han.
O då kom han ut! Jag blev ganska rädd xD
Så här lät det typ xD

Gubben: Säljer ni tidningen ?
Vi: jaa.. aftonbladet..
Gubben: aah, jag ska ha en!
Vi: okeej.. vill du ha med elr utan bilaga?
Gubben: Hur mkt kostar det?
Vi: Utan bilaga 10kr, men med bilagar kostar det 20kr..
Gubben: Jag har 20kr här.
(vi gav han aftonbladet o bilagan)
Gubben: Aah, tack så mkt!
Vi: jaa, tack själv..
(vi gick där ifrån o han gick in)

Jag tror det var ungefär sådär iaf ;P

Jag vet inte om han var full idag, menmen..
Han e fortfarande läskig.. xD

Hare bra :D <3
Kramkram från en trött Ida ;P



Kommentarer
Postat av: lina

sv: nej :) men jag tycker dom var mycket bättre förut, nu ser dom ju typ inte likadana ut :o :) o musiken är inte detsamma riktigt :) fast klart dom är bäst! <3

2009-10-04 @ 16:04:52
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback