Ida skriver: Kollat på färg..

Heejj! :D

Idag har det inte hänt så mkt, varken på skolan eller efteråt xD
Eller det hände lite efter skolan iaf ;P

skåp xD
    Våra skåp xD


Jag skulle
in på stan för att möta mamma o lillsyrran för att vi skulle kolla på färg till våra rum (vi ska måla om dom på November-lovet :D). Så jag började att gå dit vi skulle mötas.
När jag gick, så såg jag en som satt i en såndär premobil elr vad dom heter, sånna där som åker rullstol har ibland.. Aja xD
Iaf så gick jag förbi hon, och då vände hon och började följa efter mig!
Jag blev skiträdd, så jag stannade upp lite för att kolla om hon oxå skulle göra det, och gissa vad!? Hon gjorde det! Så jag blev ännu mer rädd så jag började att gå fortare, men hon följde fortfarande efter mig, men till slut så svängde hon nånstans så då blev jag lugn igen xD
Haha xP

Snart ska jag till Sandra, det ska bli kul ;D
Vi ska övertala våra mammor om en grej.. (;
Tihi ^^ önska oss lycka till ;P

Hare bra!
Kramar Ida <3

Kommentarer
Postat av: Toviih

Också lägger du in den bilden då! Haha x)

Lycka till med att övertala dom om.. . : ) Vet nog vad det är ^^ <3

2009-10-20 @ 19:47:21
Postat av: my

Sv: idag har jag inte gjort så mke, sj ? :D

2009-10-20 @ 19:52:35
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: elin

Har en lite "fråga" på min blogg:

Det skulle vara lite kul och veta vilka bloggar ni läser, jag vill få lite inspiration&så ^^,eller så kan ni tipsa eran egen blogg.

2009-10-21 @ 15:26:26
URL: http://ssockertopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback