Ida skriver: Heej! :D

Heej! :D

Till och börja med så kan jag bara säga en sak om partyt igår: DET ÄGDE!!
Vi hade askul! :D
God mat, massa flum, roliga bilder, bra musik, massa godis, massa skratt, bra filmer m.m. :D
Tack för dom två dagarna tjejer! <3

Vi vaknade nångång efter 12 och vi somnade nångång efter 4.. xD Så jag e vääldigt trött!

När vi var hos Sandra igår (jag Tess Toviih och Sandra var där) så åt vi kakor, och gjorde oss i ordning :)

kakor xD
             Kakorna xD

Sen så åkte vill till hon som hade partyt (vet inte om jag får säga namnet).
När vi kom dit så gav vi hon presenter, tog kort, sen fick vi en "drink". Sen så var det mat.
Sen så flumma vi asmkt! xD haha o tog massa roliga o coola kort :D
Några coola kort kanske kommer på bloggen (;

Vi svulla godis, chips o popcorn xP och såg på film, vi såg på "pojken i randig pyamas" och "17 again" sen gick vi o la oss för jag o Toviih var aströtta xD Synd att inte Tess kunde sova över, (hon var förkyld).
Kl var typ kvart i 4 innan vi la oss, o då så skulle Sandra va "jättekul".. hon lyste med mobilen o flumma ännu mer så att vi inte kunde sova.. xD haha, älskar dej ändå ;)

När vi vakna så åt vi brunch o sen såg vi film, fast Toviih, blev tvungen att åka för hon skulle på nåt kalas elr nåt, så då var det "bara" jag Sandra o hon som hade partyt kvar x)
Vi såg på "knowing" den var asbra :D

Lite senare åkte vi hem.. :P

Som sagt: ASKUL HADE VI! :D:D

Mamma berättade idag, att Tokio Hotel hade vart på nyheterna i morse, synd att jag missade det.. Hoppas att det går i repris!

Var det nån annan som såg det? :)

Hare braa! :D
Kramar från Ida <3


Kommentarer
Postat av: Niccole

sv:idag har ja solat och vart med linda , du då?



love

2009-10-18 @ 19:22:48
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Toviih

Hade jätte trevligt flickor, (: Tack för underbara dagar <3

2009-10-20 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback