Sandra skriver:

Hejhej :)
Är inne på mammas data, så jag kan inte lägga upp några sångtexter idag.. =´´( Men imorgon komer jag att lägga upp.. TRE sångtexter (eftersom jag har varit dålig på att lägga upp sångtexter..) Sorry! :)

Har ni tittat på Halv åtta hos mig? Jag tittar på det sjust nu, haha det är ju rikigt roligt xD
Ikväll började min friidrott träning, men eftersom jag fortfarande känner av lite av knät så är det bäst att jag vilar.. Är så trött på att vila!
På Torsdag kväll åker jag till stocholm! =D  Första gången jag är där, så det ska bli jätte kul. Jag ska dit med mamma, en kompis och hennes mamma. Längtar jätte mycket ^^


Nu måste jag sluta, för nu ska mamma ha datorn.

Ha det bra :)

Kramar Sandra


Kommentarer
Postat av: fridaeriksson

hej allt bra med dig? :D

2009-11-03 @ 20:06:48
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ah jag har märkt det :D

2009-11-04 @ 08:26:34
URL: http://youknowiloveu.blogg.se/
Postat av: Toviih

Hejj finaste (;

Var i Sthlm i Fredags (: Synd att vi inte sågs, haha jag var på Arlanda kl. halv 7 typ, så det var kanske inte så konstigt men ändå ;)



Älskar dig/er :D <3

2009-11-08 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback