Ida skriver: min konstiga dröm..

Inatt drömde jag världens konstigaste dröm typ ?

Det jag drömde var att jag och sandra skulle smita in på New Moon,
men när vi visade biljetterna och låtsades vara 15, så var det våran lärare som var den som kontrollerade biljetterna och så.
Han ba: Hörni, ni är ju inte 15!
Vi: ehh, men.. Snälla! kan vi inte få gå in ändå?
Han: nje, då bryter jag ju mot lagen tjejer.

Haha, men vi smet in ändå, och i biosalongen så träffade vi massa andra som vi kände som oxå hade smitit in.
Sjuk dröm va? ;P

dröm
hihihi :)

Undra vad jag drömmer för konstigt inatt då ? ;)

Godnatt, sov gott (L)
Pusss ida

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:D



ska sova, dd?:D

2009-11-19 @ 23:03:42
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback