Ida skriver: kort inlägg

Hajj! :)

Hinner inte blogga så mycket, ska snart på dansen!

Kan berätta lite om dagen ^^

Toviih kom till skolan idag efter en veckas ledighet :D kul o se dej igen gmn <3
Slapp morgon!
Vi har  sett två filmer idag (jag har på mej min filmtröja, varje gång jag har på mej den så blir det film) (!!) haha ;P

Helt okej lunch, sen hade vi idrott :)
Sen var jag o Erica hemma hos henne o hade det roligt :)

filmtröja
FImtröja ? ;)

Dålig bild Sista-minuten bild, har jättebråttom!
Tröja e köpt från Gina Tricot för alla som vill veta :)

Ha det bra!
Kram Ida <3

Kommentarer
Postat av: julia:D

wohow! ja tänkte änns inte på att spla in det :P haha :D



ja klart ja ska på konserten! i göte borg asså! :D hihhh det sk bli asa häftigt! :) ska ni gå?? :)

2009-11-09 @ 21:24:01
URL: http://juliadarling.blogg.se/
Postat av: Julia:D

P.s! får jag lägga till eran blogg som länk?? :D D.s

2009-11-09 @ 21:24:38
Postat av: julia:D

wohow ja längtar asa mkt!! :D:D ska bli grymt kul!! har ni skaffat biljätter än då?

2009-11-09 @ 22:15:30
Postat av: Toviih

Det var roligt att se er igen :D <3

2009-11-10 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback