Ida skriver: my sick dreams..

Jag måste ha världens sjukaste drömmar typ?!
Igår natt och inatt så har jag drömt två helkonstiga drömmar..

Dröm nr 1: Jag och Sandra var i Globen på Tokio Hotel-konsert och dom började att sjunga "Human conect to Human" - fast på tyska. Och helst plötsligt så såg man inte Tom på scenen, utan han var ute i publiken och tog ett plakat från ett fans. Helt plötsligt gick han förbi raden där jag och sandra stod så han snuddae vid mig. Jag började att tokskrika och bli hysterisk! Sen började Sandra att följa efter Tom, han ålade ner för trappan där ståplatserna var och Sandra gjorde likadant, och precis när Sandra hade fått tag i hans fot så vaknade jag av alarmet!

Om ni tyckte den här drömmen var sjuk så kan jag nästa lova att den andra drömmen är sjukare!

tom
tom ;)
Grr ;) <3

Dröm nr 2: Jag skulle ut och springa i ett elljusspår, men det hade nyss vart en våldtäckt där så mamma sa att hon inte tyckte att jag skulle ut och springa. Men jag sa att jag inte precis skulle bli våldtagen så jag gick ut och sprang ändå. Vad hände då ? Jo, jag blev våldtagen. Jag låg där i spåret och när dom hade hittat mig så var jag död, men jag kunde ändå prata och folk kunde se mig och prata med mig. Mamma sa att jag var död och hade blivit våldagen. Då sa jag att jag skulle ha slagit den där jäveln i pungen, då sa mamma att ja, det skulle jag ha gjort. Då sa jag, men varför gjorde jag det inte då?! Sen började jag och mamma storgråta i famnen på varandra. Och det var jätteverkligt, för jag vaknade på riktigt av att jag grät, men jag somnade om på en gång och fortsatte drömmen. Jag kom till skolan och då sa Alvin i våran klass: Du är väl som en tecknad nu va? Då sa jag, nja jag är lixom död.. Då sa Corran: Va?! vad har hänt? Då sa jag, jag har blivit våldtagen.. då utbrats alla: VA?! Mira sa: vem var det? Då sa jag: Det var Anns man.. (Ann är våran bildlärare) Då sa Mira: aha, Anders den jäveln! Det sjukaste var att "Anders" har vart med i "Oskyldigt Dömd" och nästan våldtagigt Fia när hon sprang i ett eljusspår. Men Anders är inte Anns man på riktigt, det var bara så i min dröm.

Det där lät väldigt komplicerat men jag hoppas ni förstår.. ;)

Haha sjuk dröm eller vad?!
Undrar vad jag kommer drömma inatt då? ;)

Kram Ida <3

Kommentarer
Postat av: f

inget dudå ? ^^

2009-12-11 @ 23:08:05
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: ewelina

ja , alla säger att vi va bra så ja litar på dom :D

2009-12-11 @ 23:18:39
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Sv: Jag ska både till Stockholm och Göteborg :D Du då? :D

2009-12-11 @ 23:34:27
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: f

hehe okej :P

2009-12-11 @ 23:48:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: julia:D

men guuud vilken sjuk tom dröm :D :O ja har också drömmt sånna konstiga :O :D:D hahah <3 ja har typ skrivit upp alla th drömmar någon stans :p :D haha idag har ja städat mitt rum ^^ dd?

2009-12-12 @ 18:12:15
URL: http://juliadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback